Måndagen var trög

Började min dag med bibelläsning så skönt att ta del av Guds ord innan jag startar min dag. Sedan försökte jag nog hela dagen att komma igång med väldigt dåligt resultat, tror klockan hann bli halv sex innan det blev någon fart på mig.
Min äldsta dotter drabbades av Cancer och efter OP så får hon cellgifter, imorgon är det dags för andra behandlingen. Hon blir väldigt dålig första veckan så jag har hjälpt henne laga mat så det bara behövs lite micro när det är middagdags.

Igår lagade jag Lasagne perfekt att portionera upp och frysa in och lätt att micra.

IMG_5402
…Och jag säger er: Be så ska ni få. Sök så ska ni finna. Bulta, och dörren ska öppnas för er. Lukasevangeliet 11:9

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.